Irodai asszisztens

A Depiend-Pluss Kft. már közel 20 éve forgalmazza világmárkák munkaruházati termékeit és egyéni védőfelszerelési eszközeit. Stratégiai partnerünk a Portwest multinacionális vállalat, amelynek a magyarországi teljes körű képviseletével rendelkezünk, illetve adjuk logisztikai és garancia hátterét. Emellett választékunkban további világmárkák is megtalálhatók: Skechers,
3M, UVEX, Base, Qualitex, Ardon, Malfini, Fruit of the Loom, Coverguard stb.

Ez a beszállítói háttér és termékkínálat (több, mint 4500 termék) teszi lehetővé, hogy bármilyen iparági igénynek megfelelve tudunk kínálni munkaruhákat, munkavédelmi lábbeliket, védőkesztyűket, maszkokat, légzésvédőket, védőszemüvegeket, sisakokat, arcvédőket, fültokokat, beülőket, testhevedereket és zuhanásgátlókat.

Webáruházunk mellett 6 kiskereskedelmi üzlettel, 1 nagykereskedelmi telephellyel és országos értékesítési hálózattal rendelkezünk. További infót találsz a Depiend-Pluss Kft.-ről a Rólunk oldalon.

Szeretsz angolul beszélni?
Szeretsz és tudsz Excel táblázatokkal dolgozni?
Szeretsz rendszerben dolgozni?
Szereted az adminisztratív munkákat?
Szeretnél egy olyan cégnél dolgozni, amely világmárkák termékeit forgalmazza?
Szeretnél tanulni és fejlődni?
Szeretnél egy jó csapat tagja lenni?


 Ha igen, akkor számodra érdekes lehet ajánlatunk, amit az alábbiakban olvashatsz:  

Feladataid lesznek, ha csatlakozol hozzánk:
· Adminisztrációs feladatok Excelben és a vállalat saját rendszerében
· Kapcsolattartás külföldi kollégákkal szóban és írásban
· Beszerzési információk kezelése, adatellenőrzés
· Adminisztratív feladatok elvégzése
· Beérkező telefonok, e-mailek kezelése, megválaszolása
· Rendelések felvétele, feldolgozása, időpont egyeztetés
· Munkatársak adminisztratív támogatása
· Együttműködés a szervezet többi tagjával, munkájuk támogatása
· Az ügyvezető munkájának támogatása
· Különböző programok szervezése

Munkarend, amiben dolgozhatsz:
· Teljes (hétfőtől csütörtökig 7-16 óra, péntek 7-13 óra)

Szakmailag és emberileg ezt kérjük tőled:
· Minimum középfokú végzettség
· 1-3 éves hasonló területen szerzett tapasztalat
· Jó kommunikációs készség írásban és szóban egyaránt
· Nyitott, proaktív hozzáállás, jó szervező készség
· Magabiztos Excel tudás, mivel sokat fogod használni 
· Képesség az önálló és a csapatban való munkavégzésre egyaránt
· Rugalmasság, terhelhetőség, precíz munkavégzés
· Magabiztos angol nyelvtudás (írásban és szóban)
· Monotonitás tűrés
· B kategóriás jogosítvány

NEM biztos, hogy neked való ez az állás, ha:
· Nincs magabiztos angol nyelvtudásod
· Nincs magabiztos Excel tudásod
· Nem vagy pontos és precíz
· Nem szeretsz rendszerben dolgozni
· Nem szeretsz csapatban dolgozni
· Nem szeretsz közös célokért dolgozni
· Nem szeretsz tanulni és fejlődni
· Nem vagy nyitott és proaktív hozzáállású

Előnyt jelent számodra:
· Felsőfokú végzettség
· Munkaruházati kereskedelemben vagy szolgáltatási területen szerzett tapasztalat
· Gyakorlat külföldi partnercéggel történő kapcsolattartásban

Amit nyújtunk, ha csatlakozol hozzánk:
· Havi bónuszrendszer
· Teljes munkaidős, határozatlan idejű állás
· Biztos munkahely
· Szuper, jókedvű csapat
· Folyamatos fejlődés
· Modern környezet

Egyéb információ az állásról:
· Munkavégzés helye: Nagytarcsa, Csonka János u. 6.
· Munkahelyre történő bejárást egyénileg szükséges megoldani
· Munkakezdés: azonnal

Ha szeretnél csatlakozni a csapatunkhoz, akkor töltsd ki a jelentkezési űrlapot. A kérdésekre adott válaszok feldolgozása után keresni fogunk a megadott email címen vagy telefonszámon.